Quiénes Somos

Misión

La Federación continuará promoviendo el desarrollo de liderazgo, la educación y fomentando la cultura zacatecana, creando mecanismos efectivos, infraestructura y el conocimiento para asegurar el desarrollo sostenible de éxito en las comunidades Zacatecanas.

Visión

Una comunidad Zacatecana educada e inmersa culturalmente, estará en una posición de liderazgo y empoderamiento para influir en el éxito y calidad de vida de los Zacatecanos.

Mission

The Federation will continue to drive leadership development, support educational endeavors and foster Zacatecan cultural awareness while creating and enhancing effective mechanisms, infrastructures, and knowledge base, to ensure sustainable and successful economic development in Zacatecan communities.

Vision

Educated and culturally immersed members of the Zacatecan community will be placed in empowered leadership positions to influence the success and quality of life of the Zacatecan community